HTML

Pihi

Olyan dolgokról írok, amik engem érintenek és érdekelnek: leginkább design, fotó, kávé, édességek, életmód. Enjoy!

Utolsó kommentek

  • hajdú: Én sajnálom. De bagoly mondja... :) (2011.02.16. 00:33) Utolsó poszt
  • kerikak: hát akkor jó pihit:) (2011.02.09. 22:28) Utolsó poszt
  • hajdú: Mikó lesz mán új poszt?? Meg kell hogy állapítsam, hogy te is legalább akkora kocablogger vagy, mi... (2010.12.14. 22:54) Mai ajánló: Rachelle Anne Miller
  • hajdú: Sokszor elgondolkodtam már azon, hogy vajon hogyan és hogyan van az, hogy már az egész pici gyerek... (2010.08.18. 22:53) Mai ajánló: Rachelle Anne Miller
  • atomii: Szia kisvi! Ne haragudj a zavarásért, elkérhetném az öreg órásmester címét? Nekem is lenne egy ha... (2010.08.15. 16:45) Mai saját
  • Utolsó 20

Címkék

2010 (1) ajánló (10) álmatlanság (1) alvás (1) angol (10) animáció (1) aranyos (9) art (9) baba (1) barátság (2) belsőépítészet (7) beteg (5) bicikli (3) blog (2) bók (1) budapest (1) bugyi (1) buli (1) bulvár (1) calendar (1) ciki (2) cikk (5) cipő (6) család (1) csokoládé (5) cukrászda (1) delay (1) design (3) desszertszalon (1) eckermann (1) eger (1) éjjel (1) építészet (4) érdekes (14) értékrend (3) esküvő (2) étel (1) étterem (1) feketefehér (1) fétis (2) film (1) finom (1) flickr (1) fodrász (2) fogadalom (1) fotó (29) fürdőruha (1) fürdőszoba (1) futás (7) gát (1) gesztenye (1) gitár (1) görcs (1) görény (5) grafika (2) gumicsizma (1) gyerek (1) gyümölcs (3) haj (2) hajtogatós (1) hálószoba (1) harcsa (1) hely (3) hideg (1) hirdetés (1) hotel (4) hülye (4) idióta (1) illúzió (1) influenza (1) intelligencia (1) internet (3) írisz (2) ismerős (1) ital (2) izland (1) jazz (1) (1) junkie (1) kabát (1) kakaó (1) kávé (5) kávézó (1) kedvenc (14) képregény (1) kérdés (2) kiállítás (1) kirándulás (1) könyv (3) kopaszi (1) kritika (1) kudarc (1) kulcs (1) kutya (2) kütyü (1) lágytojás (1) lakás (3) liget (2) link (2) linkek (50) mac (1) macska (4) masszőr (1) meglepő (1) mese (1) mókuskerék (1) moly (1) mosoly (1) mozgólépcső (1) munka (10) művészet (1) nyár (1) nyúl (1) óra (2) öreg (3) ősz (3) pakolás (1) papír (1) pécs (1) pénz (1) pihi (4) pillangó (1) pletyka (1) rajz (1) recept (1) rend (2) részeg (1) rossz (1) royal (1) ruha (5) sale (1) sarah blasko (1) scroll (1) siker (1) simon (2) sors (1) sport (7) squash (1) stílus (1) streetart (1) sushi (1) szamélyes (1) szar (2) személyes (90) szex (3) szexis (5) szilva (1) szín (1) szó (1) szódásszifon (1) szomorú (1) takaró (1) tánc (1) táska (3) tél (1) tesz vesz (1) tűbefűző (1) túra (4) tüzijáték (1) utazás (3) vác (2) város (1) veronika (1) vétel (1) vezetés (5) vicc (2) vicces (7) videó (4) virág (1) vitorlázás (5) zene (3) zöld (1) Címkefelhő

Mai meglepő

2009.08.31. 23:45 kisvi

Ma olyan dolgot láttam, ami miatt egy pillanatra úgy éreztem magam, mintha "nyugaton" lennék. A Batthyány téren indultam lefelé a mozgólépcsőn, nagyon sok ember, de a mozgólépcső teljes hosszában az emberek az egyik oldalra rendeződve álltak. Nem kényszerítette, kérte őket erre senki (korábbi lefelé haladó), én voltam az első ember, aki elindult lefelé kihasználva az üres oldalt. Ha tehetem le és felfelé is elindulok a mozgólépcsőkön gyalog, de eddig itthon ez volt az első eset, hogy ilyennel találkoztam. (Persze nem tartott sokáig az élmény, a Blaha Lujza téren felfelé már nem voltak ennyire rendesek az utazók.)

6 komment

Címkék: meglepő mozgólépcső

A bejegyzés trackback címe:

https://pihi.blog.hu/api/trackback/id/tr481352005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.09.01. 09:34:13

Mikor jön el az az idő, hogy fellökhetem őket? :)
Vagy hogy a csúcsforgalomban járatják az összes mozgólépcsőt, ahol több van?
Bevallom, én is szoktam bal oldalon állni, mikor ismerőssel megyek, de akkor figyelem a forgalmat, és félreállok az útból.

Ja, nem lehet, hogy valami figyelmeztetés volt a lépcső tetején, hogy pl. "aki a bal oldalon áll, arra ráküldjük az APEH-et", vagy mivel lehet még a magyar embert motiválni? :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.09.01. 10:25:00

@]Gabó[: lol :DDD

én is le is és fel is el szoktam menni az ácsorgók mellett és még _soha_ nem volt ilyen tapasztalatom. és még csúnyán is szoktak rám nézni, pedig ki is van írva (asszem a metrókocsikban), hogy úgy kell helyesen használni a mozgólépcsőt, hogy a jobb szélére állsz. úgyhogy minden bal szélére álló (és nem elengedő) kapja be. :)))

Rebelde 2009.09.02. 14:07:42

ó jaj, én alkalmi balkezes vagyok, szerintem átszoktattak és hogy kompenzáljak sajnos én balkáni módon a bal oldalon állok a legtöbbször, sajnálom, de majd figyelek erre

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.09.02. 15:05:40

Münchenben meglincselnének szerintem, ha nem a jobb oldalra állnál. Iszonyúan odafigyelnek. Apámnak a jobb oldala ugye béna, bal kézzel tud csak kapaszkodni, így ő bal oldalon állt. Szóltak is érte, én meg mondtam, hogy mi az oka, rögtön visszavettek az arcukból.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.09.04. 09:36:35

hohó, valami elkezdődött! ma reggel a nyugatinál mindenki a jobb oldalon állt, kivéve az előttem álló, de két másodperc múlva átállt ős is, én meg leszáguldhattam. :)))

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.05. 12:58:54

Ma reggel a nyugatinál át kellett furakodnom az embereken, persze mire leértem, pont elment a metró.
De a következőn volt egy jó csaj. :)
Aztán mikor fölfelé mentem a mozgólépcsőn, akkor a jobb oldalon álltam, visszanéztem, és összemosolyogtam egy nővel, aki viszont a bal oldalon állt. Máris gyilkos pillantásra váltottam. :D
süti beállítások módosítása